Where stars shine the brightest

Publicerat: 2012-01-31 | Kategori: Personligt | 1 kommentarer
Allt jag önskar och vill är att du ska ta dig ut ur ditt mörker och få börja leva.
Slippa sitta fången i din bur som skymmer allt det vackra i dig.
Fan, varför ska du få genomgå det du gör just nu, vem har bestämt att du förtjänar det?
Vem kan tillåta just dig att känna denna smärta, varför just du och varför just precis nu?
Som att du inte varit med om nog, som att livet inte varit nog tufft.

Men jag finns här, du är inte ensam, för ingenting kan beskriva den kärlek jag känner till dig.
Du är min andra halva, den som håller mig i ljuset varje dag och en värld utan dig existerar inte.
Du ska ta dig ur detta, och det ska jag se till, för du hjälpte mig när allt var som svårast.

Postat av: Amanda

Älskar dig vännen! <3

2012-02-01 @ 12:57:46

KOMMENTARER!
- Jag godkänner inga kommentarer jag finner stötande.
- Kommentera endast efter sunt förnuft.
- Maila hellre vid frågor då det får ett svar snabbare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback