Fikadag med mina två filurer

Publicerat: 2012-01-31 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Idag har jag varit på arbetsträff och därefter fikat med två av mina favvisar.
Nästan 2 timmar satt vi och bara pratade om allt mellan himmel och jord
samt planerat helgen som kommer bli hur fantastisk som helst!
Vi ska åka till min stuga från fredag till söndag och bara vara från stan en helg.
Kommer vara så skönt att få slappna av och bara ta det lugnt en bit från stan.
Det kommer man nog få positiva effekter av efteråt :)

Ida och Amanda <3

Postat av: ida

och ännu mer positivt att det är med bästa gänget! <3

2012-01-31 @ 19:33:40
URL: http://hejsjalvdistans.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vi borde ta en fika MINST en gång varje vecka! <3

2012-02-01 @ 12:57:02

KOMMENTARER!
- Jag godkänner inga kommentarer jag finner stötande.
- Kommentera endast efter sunt förnuft.
- Maila hellre vid frågor då det får ett svar snabbare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback