Dukan Dieten

Publicerat: 2012-01-18 | Kategori: Dukan Dieten | 0 kommentarer
Nu har jag och Jocke börjat på en diet som Amanda tipsade om.
Den har 4 olika faser som man går igenom beroende på hur mycket vikt man vill gå ner.
Fas 1 som vi är på nu håller på i 7 dagar och då får vi äta:
Inga kolhydrater alltså.
Dessutom får vi tillägga: Kaffe, te, citron, senap och alla kryddor vi vill.
Genom detta så förlorar man överflödig vätska i kroppen och därför måste man dricka
minst 1,5 liter vatten om dagen (haha helt sinnes för mig).
Vi är inne på dag 3 och än så länge går det bra och jag måste erkänna att man knappt är hungrig,
men det kan också bero på att man får äta obegränsat med mat.


KOMMENTARER!
- Jag godkänner inga kommentarer jag finner stötande.
- Kommentera endast efter sunt förnuft.
- Maila hellre vid frågor då det får ett svar snabbare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback