Min största rädsla är här..

Publicerat: 2012-02-13 | Kategori: Allmänt | 2 kommentarer
Har under en längre tid kämpat med illamående och yrsel vad jag än gör.
Och för en tid sedan så började detta påverka även min vardag så jag knappt kunde umgås
med mina vänner. Därför besökte jag vårdcentralen för att få ett svar på vad som är fel.

Vet inte hur många blodprover jag lämnat, eller hur många minuter jag suttit i deras samtalsrum.
Har även gjort ett långtids-EKG för att se om det är mitt hjärta som spökar med mig, men icke.

NU har det gått så långt att jag har blivit bokad för en gastroskopi (!!) och behöver jag ens säga att
jag är dödsrädd? Haha. Googla om ni inte vet vad det är för jag vill knappt ens tänka på hur det går till.
Som tur är kommer jag få lite mediciner både före och under så jag kommer nog vara rätt utslagen (hoppas jag).


Bild från google.se

Postat av: Karin

Det kommer att gå bra ska du se, hjärtat! <3

2012-02-13 @ 19:23:16
Postat av: Amanda

Tack gumman! Jag tror det också, bara lite smårädd nu innan :) <3

2012-02-13 @ 20:24:30
URL: http://amandavicto.blogg.se/

KOMMENTARER!
- Jag godkänner inga kommentarer jag finner stötande.
- Kommentera endast efter sunt förnuft.
- Maila hellre vid frågor då det får ett svar snabbare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback