Helgen som var

Publicerat: 2012-02-20 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Tänkte berätta lite om helgen som var så fullspäckad att jag knappt hängde med själv.

Lördag: Klockan 8 rullade bilen till Haparanda och IKEA. Med mig hade jag Amanda, Jocke och Alex.
Jag och Amanda som båda är inredningtokiga höll ju på att börja gråta av lycka när kom in i varuhuset.
Väl inne så började vi plocka på oss saker som behövs nu när jag och Jocke har en hel lägenhet att inreda.
Vi har ju inte så mycket annat än småsaker, våran säng och sånt så blev en hel del där inne.


Haha tjejen i kassans min var ovärdelig. Vi hade så mycket saker att ett kvitto inte räckte, så 1,5 kvitto fick vi.
Var väl där mellan 10-17 innan vi pallrade oss hem, dödströtta.

Söndag: Jag och Jocke tog sovmorgon till 11 och bara myste på, gick upp och gjorde ingenting
och sov sen mellan 2 och 5 haha. Efter det fick Jocke något ryck så vi satte oss i bilen och åkte till
Kalix för att hämta en soffa. Resan dit var det värsta jag varit med om. TOTAL snöstorm samt att
det hade varit en olycka på E4:an så vi stod still i ca 30 min. Var helt hundra på att vi skulle krocka.
Resan hem gick betydligt bättre, knappt någon snö och ingen trafik. Däremot höll vi på att köra på en ren
som låg på vägen och såg ut som en snöhög, men det är nog allt.

Känns inte som att jag gjort annat än suttit i en bil denna helg, men det var det klart värt med tanke på
alla fina saker vi har fått hem från IKEA, samt att jag varit med människor som har gjort min helg underbar.


KOMMENTARER!
- Jag godkänner inga kommentarer jag finner stötande.
- Kommentera endast efter sunt förnuft.
- Maila hellre vid frågor då det får ett svar snabbare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback