En fin vän

Publicerat: 2012-02-17 | Kategori: Personligt | 0 kommentarer
Jag tycker det är fantastiskt hur folk bryr sig, även fast man inte tror det.
För igår fick jag veta precis hur mycket jag betyder från en vän jag lärde känna för någon sommar sedan.

Det är lite knasigt att vi inte hållt kontakten bättre, men det har vi båda att skylla på.
Ibland kommer livet bara imellan utan att man tänker på det, men här är vår chans att förändra det.
Och jag blir så glad när jag tänker tillbaka på den där sommaren och allt vi gjorde och sa till varandra.
Och det är som en varm känsla som kommer igenom kroppen och jag skäms lite över att jag varit så dålig
på att höra av mig. Men nu ska jag bättra mig, det lovar jag! Vi får göra det båda två faktiskt!

Och Madde, jag har absolut inte glömt dig, det får du inte tro!
För alltid när jag kikar tillbaka på de fina foton vi tog (och de mindre vackra) så ler jag.
Den sommaren hade jag kunnat göra vad som helst att få tillbaka.
Men nog blir det fler roliga minnen, eller vad säger du?



KOMMENTARER!
- Jag godkänner inga kommentarer jag finner stötande.
- Kommentera endast efter sunt förnuft.
- Maila hellre vid frågor då det får ett svar snabbare.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback